ponedjeljak, 16. rujna 2013.

blue ocean


Pozdrav,

kako sam se spremala za van smišljala sa jedan look. Dobro nisam ga smišljala već ga imam dugo u glavi.
Tamo negdje sa 14 godina sam već voljela nositi na kapcima plavo sjenilo. :D
Jakoo volim plavu boju, ima toliki izbor nijansi i jednostavno me nekako opušta. :)



Da se razumijemo inače sam ljubitelj svih boja, volim to malo carstvo šarenila. 
Ali plava je nekako ja. :D

Proizvodi koje sam koristila za plavi look:

lice:
- Giordani baza za make up, već sam pisala o njoj ovdje.
Lijepo se stopi sa kožom i puder lijepo sjedne.

-Very me smoothie foundation puder sa ekstraktom bobičastog voća i jogurta.
Jakoo fino miriši. :D
Sasvim solidno prekriva i nema osjećaja težine.
Ima na izbor 4 nijanse.
Sadrži 30ml.


Oči:

- Oriflame eyeliner stylo, tuš koji dolazi u flomiću, brzo se suši i nema razmazivanja. 

- 2FX maskara sa zanimljivim dizajnom. Sa debljom četkicom stavim prvi sloj, a sa tanjom izvučem trepavice. Meni je odlična, čak mislim da su mi i malo narasle trepavice od nje. :P
Sadrži 8ml.



- Wink wink šarena paleta sjenila koju sam kupila u Irisu za 40kn.
Sdrži 8 sjenila, 1 rumenilo i dobije se mali rozi ruž koji ću vam pokazati u nekom drugom looku. :)
Tri malene četkice i ogledalce.
Koristila sam bijelo sjenilo, i dva plava sjenila u lijevom stupcu.
Dosta su pigmentirana, ali se truse. :/


Obrve:
- Essence olovka za o obrve sa češljićem na vrhu čepa.
Ssvim dobar proizvod za istaknuti obrve.


Usne:

-Essence stay matt lip cream, 01 Velvet Rose.
Odličan mat proizvod za usne.
Super se stopi sa usnama.
Moj najdraži proizvod ovih dana. :)

- Oriflame power shine sjajilo za usne sa plastičnim aplikatorčićem, kao mala špatulica. :)
Pink nijansa sa shimmerom.



Obrazi:
Koraljno rozo rumenilo koje sam dobila. Lijepo osvježi ten.
Moram reći da nas je četvero otvaralo ovo rumenilo. xD
Jedva smo ga otvorili pa je malo puknulo, no još je čitavo. :D













Na noktićima sam imala Essence lak i Essence plave šljoke.





Kako vam se sviđa ovaj lotd i notd? :)

Kombinirate li vi plava sjenila? 















Nema komentara:

Objavi komentar