četvrtak, 18. srpnja 2013.

Oriflame Lip Gloss, beauty tuš & Sweetheart bubble bath

Htjela bih naglasiti neke stvari što se tiče Oriflame-a. 
1. Oriflame sadrži prirodne sastojke.
2. Nudi nam garanciju visoke kvalitete i čistoće.
3. Ono što je itekako bitno je da Oriflame NE testira na životinjama.
4. Prijateljski je za okoliš.
5. Proizvodi su pogodni za reciklirane.
6. Ono što još čini Oriflame je društvena angažiranost.
7. I član je udruge direktne prodaje.


Ja sam došla u Oriflame putem divne menađerice Ivančice koja me uključila u svoj tim, a iza toga velikoga tima stoji isto tako divna direktorica Goga. :)


Staviti ću vam link, pa možete malo i projuriti njihovim stranicama, i vidjeti što se još sve događa u Oriflameu..


Još jedna dobra stvar je da stalno izlaze noviteti i uvijek u svakom katalogu možete naći iznenađenja, a naravno tu su i odlične akcije čak do 70%. :D

I zanimljive, zabavne i poučne prezentacije novih kataloga koje prezentiraju Oriflame suradnici. :)

Stranica od Ivančice: https://www.facebook.com/LijepaIPrirodnaByOriflameIvancica/timeline


Stranica od Goge: https://www.facebook.com/pages/Gogin-Oriflame-svijet/186821204776533


Tim je pun predivnih cura koje "pršte" od pozitivne energije.. :D


Što sam si ovaj puta naručila je 3 različita Oriflame beauty power shine sjajila za usne.


Evo što kaže Oriflame:  "Power Shine sjajilo zahvaljujući tehnologiji sjajnih pigmenata daje usnama poseban svjetlucavi sjaj. S jedinstvenim aplikatorom za precizno nanošenje bez razmazivanja. 


Uistinu je tako, sjajila imaju čestice koje stvarno kada ih nanesete sjaji ko ludo na usnama. ;)

Dolaze u plastičnoj ambalaži od 5ml, sa plastičnim aplikatorom koji je poput male sitne špatulice. :)
Dovoljan vam je samo jedan sloj i već su usne u punom sjaju.

Cijena im je trenutno 59kn, ali ih možete naći na akciji od samo 9,90kn ovisno o katalogu.

Možete ih naći u 5 različitih nijansa. I možete ih koristiti u svakakvim prilikama.

Ja sam naručila (s lijeva na desno) Soft Pink,Red Ovation, Trendy Berry.










Oriflame Beauty tuš za kapke: "Tuš za kapke s preciznim aplikatorom koji nanosi postojanu boju koja se suši u sekundi. Ne razmazuje se. "


Tuš dolazi u obliku flomića, sada kako kome ovisi nanošenje nekima lakše nekima teže.

Meni je za sada ok nisam imala nikakvih problema sa nanošenjem, mada imam masne kapke kod kojih mi se tuš uvijek preslika, kod ovoga mi se nije. Dosta je pigmentiran i time je dugo ostao na mojim kapcima, a ujedno se i lako skida. :))

Cijena mu je 59, trenutno je na akciji od 34,90. 













Iza kraj Sweetheart pjenušava kupka od 750ml, mislim da ću je dugo imati kolko je ima. :)


Odmah se zapjeni u kadi iii predivno mirišii.. :D


Cijena joj je 59kn, a trenutno je možete naći na akciji od 34,90! :))












2 komentara:

  1. 10 kn za sjajilo je NIŠTA!!!
    Podsjećaš me na moje početke bloganja kad sam također imala mutne fotke u nedostatku boljeg fotića, ali nisam odustajala :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako jee.. :D
      Trenutno sam u potrazi za dobrim fotićem.. ma neću odustati, baš me veseli to bloganje. :D

      Izbriši