petak, 5. srpnja 2013.

Kako ja oblikujem obrve

"Ako su oči prozor u dušu, onda su obrve prozor vašeg izgleda."

Obrve vam daju cjelokupan izgled lica, a i sa njima će vaš make-up izgledati ljepše. Mnoge cure toliko počupaju svoje obrve da ujedno izgledaju starije, meni se to nikako ne sviđa, volim deblje obrve jer jednostavno lice izgleda mlađe. 

A u ostalom, nekako ćete na teži način vratiti svoje pune obrve nakon pretjeranog stanjivanja. No na štetu danas postoje mnoge olovke i sjenila za iscrtavanje obrva.

I danas se u mnogim kozmetičkim salonima možete prepustiti stručnoj kozmetičarki da vam oblikuje obrve prema vašem obliku lica. 

Oblici lica:  

Ovalno lice treba imati duže obrve sa slabijim lukom.

Okruglo lice treba izbjegavati zaobljene linije te potaknuti jači luk obrve.

Srcoliko lice zahtjeva jače obrve sa lukom.

Kvadratni oblik lica treba imati visoki luk i duže obrve.


Oblik obrva prema ovalnom licu    

  
Oblik obrva prema okruglom licu


Oblik obrva prema srcolikom licu


Oblik obrva prema kvadratnom obliku lica




Moje lice je ovalno tako da su moje obrve duže sa slabijim lukom. Ne šišam ih i eventualno ih malo istočkam sa olovkom, ukoliko sam si iščupala koju pa mi je nekako promijenila cijeli izgled. :P

Mijeko, tonik, četkica za obrve, pinceta, štapić, umirujuće sredstvo je moj osnovni pribor u oblikovanju obrva

Čupanje obrva počinjem tako da predio obrva očistim od nečistoća sa mlijeko ili sredstvom kojim čistim lice te tada sa vaticom malo namočim sa toplom vodom kako bi se pore otvorile i da mi je lakše počupati.

Obrve počešljam prema gore ( možete oprati četkicu od stare maskare i sa njima češljati svoje obrve ) 
Zatim sa pincetom oblikujem/ počupam dlačice koje strše ispod luka. Nikako ne čupajte dlačice iznad obrve kako vam ne bi narasle još čvršće i da ne bi imali još "posla". Eventualno ako vam strše podšišajte ih sa škaricama.

Sa štapićem odredim linije ili se poslužim sa nekakvom karticom, vizitkom. :D 

A linija, tj. početak obrva treba biti uz vanjski rub nosa, 
B linija koja prolazi uz kraja šarenice određuje luk obrve, 
C linija određuje kraj obrve te
D linija koja određuje ravninu vaših obrva.

Ovo je moj oblik obrva, malo deblje sa slabijim lukom. 
Zanemarite moje podočnjake :P



Kada sam počupala obrve sa tonikom prebrišem kožu kako bakterije ne bi ušle u pore.
Na kraju po obrvama prijeđem sa vaticom koja je natopljena hladnom vodom, kako bi zatvorili pore, a ujedno mi fino rashladi kožu, te umirim kožu sa aloe verom ili drugim umirujućim sredstvom.

Ne čupam obrve ukoliko imam upaljene oči, konjuktivitis ili druge tegobe..   
Danas postoje razne metode čupanja obrva... no ja sam i dalje vjerna svojoj pinceti. ;)   

                                                 Kako vi oblikujete svoje obrve?                                                       
















Nema komentara:

Objavi komentar