ponedjeljak, 26. kolovoza 2013.

Something in my way, part 2..

Pozdrav,

ovo su moji nokti vikenda. :P
Koristila sam Smart Girls lakiće. U zadnje vrijeme ih baš volim, možete naći veliki izbor boja. Jeste da su mali, ali baš su slatki. Koštaju 11,90kn. Dostupni su u dm-u (ako još znate gdje ih ima, vičite u komentaru ;). 
Lako ih je nanjeti i lako se skidaju.
Četkica je sasvim solidna.









Kupila sam Afroditin aceton za 5kn u konzumu!
I odličan je, nije toliko jak i ne isušuje mi kožicu oko noktiju.
A opet odlično skida lak i šljokice.


Jedino je mala mana što ima veliki otvor, pa tako morate paziti da vam se ne prolije.



Često gledam zalazak sunca kod sebe, pa sam ga sada i blicnula.
Baš je krasan. :D



Pratite me i na Facebook u!
Do čitanja. ;)





Kako vi provodite vrijeme?







Nema komentara:

Objavi komentar